Pagina's

maandag 31 augustus 2015

Rozenkaart

Ik wil eerst iedereen bedankt die een reactie achtergelaten hebben op mijn kaarten.
Leuk dat zovele dat doen en ik lees ze ook met veel plezier.

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn zus naar de Knots Gekke Kaarten Dagen geweest.
Wat is dat een leuke beurs.
Ik heb weer hele leuke dingen gekocht waaronder deze mal van Dutch Doobadoo.
Je kan er zoveel mee maken.
Ook dit plaatje met nog meer leuke vintage vellen.
Het papier(Tres Chic van Studio Light)) had ik nog en past er precies bij. 
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van:
en

14 opmerkingen:

  1. Hallo Nicolette,

    Prachtige kaart. Mooi afgewerkt met het kant en de bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi romantisch kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette wat een prachtige, romantische en super vrouwelijke kaart! Prachtig kant en prachtige bloemen!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette
    Je kaartje is schitterend, lekker romantisch en heel vrouwelijk.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette,
    Wat leuk dat je parfum flesjes op je afbeelding hebt gekozen...vrouwelijker kan niet hè!!!! Het is een heel mooi romantisch kaartje geworden en heel leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards! Ben je ook meteen gaan volgen hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette. Prachtig deze kaart. Heel leuk inde vintages stijl. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolette , schitterende kaart mooie kleurencombinatie ...is een echte vrouwenkaart geworden heel romantisch. Is inderdaad een hele leuke dutch dobbadoomal
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt. Mooi plaatje ook.

    Ik heb 3 dagen op de beurs geholpen bij Hobbidee. Je zal vast wel langs gelopen zijn!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt. Mooi plaatje ook.

    Ik heb 3 dagen op de beurs geholpen bij Hobbidee. Je zal vast wel langs gelopen zijn!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolette, Wat een feest om te snuffelen bij de KGK-dagen hè.
    Je hebt jezelf eens heerlijk verwend. Ik weet zeker dat je deze mal vaker gaat gebruiken.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards!
    Ik ben gelijk volger van je geworden, dan hoef ik niets meer te missen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt en heerlijk he zo,n dagje shoppen op de beurs.
    de mallen van Dutchdoobadoo zijn altijd zo leuk om te kopen.
    gezellig dat je meespeelt met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief romantisch kaartje....shabby chic is de uitstraling...heel mooi. Dankjewel voor deze bijdrage aan onze challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Nicolette, leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC en succes!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig mooi kaartje en lekker shabby chic. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette