Pagina's

donderdag 15 december 2016

Beterschap

Hallo lieve lezer,
Van de week kreeg ik een vraag of ik nog een beterschapskaart kon maken.
Ik had niets meer op voorraad dus ben ik maar gelijk aan de slag gegaan.
Ik heb voor deze kaart de sketch van de creative sketchy girls gebruikt. Een leuke sketch en helaas toch maar 1 kaart er mee gemaakt. Maar soms kom je er gewoon niet toe, de wil is er zeker hoor😊

Gisteren was ik jarig en heb een leuke verjaardag gehad met zeer mooie en leuke cadeau's. Ook kreeg ik van een aantal van jullie verjaardagskaarten. Heel leuk en bedankt!
  Van mijn man kreeg ik een crop a dile, big bite.
Ga vanmiddag eens even kijken hoe het precies in z'n werk gaat.
En van mijn zonen en mijn zus kreeg ik nog diverse mallen en mooi Maja papier. Maar heb ook nog ander leuke dingen gehad die niets met hobby'en te maken hebben hoor😉
En ook de bestelling(een gedeelte) uit China kwam binnen, dus jullie zien het ik vermaak me de komende tijd wel weer.

***

Deze kaart doet mee bij:

En bij het inspiration destination blog was ik 2x favoriet😊😊😊met deze kaarten. Ik vind dit wel een hele eer.








23 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....en wat ben je verwend zeg!Jij hoeft je de komende tijd niet te vervelen!
    je hebt een leuke beterschapskaart gemaakt....en wat een eer om zo gewaardeerd te worden met je kaartjes he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !
    Ben benieuwd wat die tang kan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nicolette, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je bent verwend zeg, en nog 2 keer favoriet, je gaat lekker hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je heerlijk verwend! Je kaartje is prachtig, erg geschikt voor een ziek iemand. Ik herken het wel hoor, soms kom je gewoon niet aan al je plannen toe.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig beterschapskaartje. En leuk hoor dat je weer in de prijzen bent gevallen! Altijd een eer en de kaarten verdienen het hoor.
    Liefs Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig beterschapskaartje Nicolette!
    Je bent weer goed verwent met je verjaardag,heb de crop a dile big bite ook heel handig vind ik hem. Op you tube staan best wel leuke filmpjes met uitleg...misschien heb je ze al wel gezien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt een prachtig cadeau gekregen. Mooie beterschapskaart heb je gemaakt. En alweer favoriet met een paar kaarten. Super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog proficiat met je verjaardag, Nicolette...gave cadeautjes heb je gekregen!
    Mooi beterschapskaartje!
    Leuk dat je met je kaartjes weer gewonnen hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat met je verjaardag Nicole, in de drukte van de kerstkaarten helemaal uit het oog verloren, sorry!
    prachtig kaartje, fijn dat je meedoet met de challenge van CSG!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolette,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ben benieuwd hoe dat nieuwe apparaat werkt!
    Fijn dat je zo lekker verwend werd,
    je beterschapskaartje is prachtig en je top plekjes zijn dik verdiend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie beterschapskaart, Nicolette.
    Gefeliciteerd met je favorietenkaartjes en veel plezier met je verjaardagscadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk om lekker verwend te worden met cadeautjes.
    Je beterschapskaartje is echt mooi geworden, je wordt vrolijk van die mooie kleuren. Niet zo gek dat je twee keer favoriet was, het zijn echt twee schitterende kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben je heerlijk verwend met zulke mooie cadeaus!!! Een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je met 2 kaarten favoriet was.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicolette, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heerlijk om zo verwend te worden. Je hebt een lieve beterschapskaart gemaakt in vrolijke kleurtjes. Die vlindertjes erbij geven er nog wat meer levendigheid aan.
    Gefeliciteerd met je dubbele eervolle vermelding, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful. Thanks for joining us at Craft your passion challenges this week.
    Happy crafting
    Catherine X DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Je hebt een leuke kaart gemaakt met de sketch. Super.
    Ook proficiat met je top kaartjes.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Hopelijk heb je een gezellige dag gehad...en je bent zeker verwent met prachtige cadeautjes....zoooo leuk
    en je kaartje is weer een echte beauty
    die gaat zeker ook weer hoge ogen gooien ..
    en gefeliciteerd met je top plaatsjes...
    geniet ervan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nicolette. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. goed verwend lees ik hier. Fijn. leuk dat je in de prijzen bent gevallen. altijd weer leuk!. De kaart is erg mooi gemaakt met deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicolette,

    Mooie beterschapskaart. Alleen al vanwege die kaart zou ik graag eens ziek worden en zo een mooie kaart willen ontvangen ;) Dank je wel voor je bijdrage bij Creative Sketchy Girls!

    Creatieve Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi beterschapskaartje. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a pretty card. Thank you for sharing at Craftyhazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette