Pagina's

dinsdag 27 december 2016

Little girl

Hallo allemaal,
Zo de kerstdagen zijn weer voorbij. Wij hebben hele leuke dagen gehad die we met beide families hebben doorgebracht.
Heb ook een aantal dagen niet gehobbyd. 
De kaart vandaag had ik vorige week al gemaakt.
Ik ben het leuke blok van Joycrafts aan de gang gegaan en heb een aantal babykaarten gemaakt. Voor deze kaart heb ik weer de leuke mal van DDD gebruikt. Je kan hem ophangen, maar ik heb er een standaard voor gemaakt zodat hij kan blijven staan.
Het waslijntje is nieuw uit China, en is nu al bijna mijn favoriete mal.
Hij is zo leuk.

***

Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!




18 opmerkingen:

  1. So adorable! I love the soft colors and the shape. Very cute photo!. Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Nicolette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...wat een schattig kaartje is dit geworden, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Nicolette en ik denk dat het waslijntje ook bij mijn volgende bestelling komt haha.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Nicolette!
    Je waslijntje is zeker heel mooi...leuk om te gebruiken op babykaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette,
    dat waslijntje heb ik ook, staat erg leuk op je prachtige kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje Nicolette. Fijne avond, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje is dit geworden Nicolette! En dat waslijntje uit China maakt het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Nicolette!
    Het waslijntje is inderdaad schattig! De kerstdagen waren ook bij ons erg gezellig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief dit babykaartje Nicolette...super schattige accentjes erop...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaaaah what a beautiful project, gorgeous photo and love all the pink elements. Thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage. Good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schatje is dit zeg. Zo ontzettend lief in al dat roze en met dat schattige plaatje. Helemaal top hoor en ik snap dat je babyhangertje uit China het ook goed doet. Hij is echt leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooooie babykaart Nicolette. erg leuk gemaakt met dit lieve plaatje. De beste wensen voor 2017. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very cute project, thank you for joining us at Creative Craft Cottage - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful! Thank you so much for participating in the Creative Craft Cottage this challenge and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette