Pagina's

vrijdag 10 maart 2017

Verjaardagskaart met label

Hallo,
Vandaag is het mijn beurt om een reminder kaart te laten zien voor 2 Sisters on the blog. Wat leuk dat er al een aantal inzendingen zijn.
Het thema voor onze 1e challenge is:
Maak een verjaardagskaart voor een vrouw met een label.

Ik heb voor deze kaart het mooie papier van Maja Design gebruikt. Het label is van de dezelfde serie.
De mallen zijn van Joy en Marianne design.
De bloemetjes uit eigen voorraad.

Jullie kunnen nog meedoen  t/m 31 maart 20:00 uur.

De winnaar wordt random gekozen en mag de volgende maand gastdesigner zijn.

***

Ik las bij een aantal volgers dat ze niet meer kunnen zien wie hun volgers zijn.
Klik op statistieken,  en dan zie je onderaan het rechter rijtje volgers staan.
Als je op het getal klikt zie je wie je volgers zijn.
Ik hoop dat jullie dit bedoelde.

***

Deze kaart doet mee bij:
craftingfromtheheart-anything goes
crafting-with-friends-anything goes
craftysentiments-anything-goes
craftyhazelnutspatternedpaper-patterned-paper
creativesketchygirls-gebruik stanzen
getcreativefavorite-color-combo: pink
inkychicks-happy-birthday
lovetoscrap-anything-goes
ribbongirls-march-card-challenge
thesisterhoodofcrafters-celebrating-women

Morgen ben ik weer terug met een kaart speciaal voor Caroline.
Zij is dan jarig😊




25 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi monochroom kaartje Nicolette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Nicolette, misschien ga ik nog proberen om mee te doen maar zo'n label op een kaart vind ikzelf altijd best lastig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Nicolette this is just beautiful! Love the soft color and your design is exquisite! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Celebrating Women’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart zussie. Ik heb hem gisteren al in het echie gezien.
    En ik ben benieuwd naar mijn kaart natuurlijk haha.
    Tot morgen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nicolette! Ook dat mooie papier van Maja is al de helft van het kaartje, dan jouw creativiteit erbij en je hebt een prachtkaart.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, Nicolette. Ook ik ben een groot fan van het papier van Maja Design. Zulke mooie kleuren en zo stijlvol!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Nicolette!
    Heel mooi papier en verder de is de kaart weer heel mooi opgebouwd.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige creatie !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend is prachtige reminder. Mooi dp is dat hé?
    Dankjewel voor je reactie op mijn blog.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Nicolette !
    Heel mooi design papier leuke challenge .
    Probeer ook nog mee te doen .
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolette,
    dat van die volgers bekijken, dat gaat inderdaad, maar blogger is zo leuk om de volgers willekeurig toe te voegen en de anonieme(dus zonder foto) staan helemaal achter aan..
    Het Maja papier is prachtig net als je kaart, heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique kaart heb je gemaakt als reminder. Prachtig van kleur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Nicolette, dit is heel raar! Je hebt het over volgers die je niet kunt zien en ik kijk naar je volgers, zie ik dat ik geen volger meer ben. Hoe kan dat nou? Ik heb me maar opnieuw aangemeld. Raar, he?
    Je kaartje is heel mooi geworden. Ik ga meedoen hoor! Eerst opsturen denk ik...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik schreef het al op jullie challengeblog, dit kaartje is werkelijk schitterend. Het kaartje voo je schoonzusje is ook mooi geworden. Je hebt dan aardig wat mee kunnen nemen van je schoonmoeder, veel plezier met uitzoeken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een prachtig kaartje Nicolette...prachtig papier en stansjes erop...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Nicolette. Super de sup mooi gemaskt met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maja papier is toch zo prachtig, het verveelt nooit.
    Je kaart is prachtig Nicolette.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. how infinitely elegant! beautiful vintage work, colors and layout work great together. this tag fits perfectly. thank you for showcasing at Love to scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love this gorgeous vintage card . All the lace details and special touches are perfect. Thanks so much for joining us this time at the Craftyhazelnut's Patterned paper Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful design and card! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So elegant card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    Laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette