Pagina's

zaterdag 1 april 2017

Proficiat met je verjaardag

Hallo allemaal,

Vandaag gaat bij 2 Sisters on the blog de 2e challenge van start.
We hebben dit keer gekozen voor een kleurenthema.
Het is de bedoeling dat jullie een creatie maken met minimaal 2 kleuren uit bovenstaande foto. 

Ik heb als voorbeeld deze kaart voor jullie gemaakt.

Ik heb voor deze kaart de sketch van The sketchy Challenge gebruikt.
Het papier is van Joy en het kant komt uit China. Ondertussen alweer nieuwe lintjes en kantjes besteld en zijn onderweg.

De challenge loopt t/m 30 april 20.00 uur





18 opmerkingen:

  1. Het is een pracht van een kaart Nicolette! Ik ben gek op deze kleuren.
    Liefs Caroline en tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kleurencombi! en mooi kaartje. De challenge is tof qua kleuren, mijn favo.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, mooi zacht en sereen van uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kleurencombi, Nicolette. En wat een pracht van een kaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Challenge en een heel mooi kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Nicolette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Nicolette met mooie kleurtjes.Prachtig kantje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, Nicolette. Prachtige intense kleuren.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van deze kleuren! Dus dat gaat goed komen! En jouw kaartje als voorbeeld is heel mooi! Leuk dat jullie zoveel deelnemers hebben voor de 1e keer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt, zulke mooie zachte kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, mooie kleurencombinatie. Ik ga eens kijken wat ik in huis heb.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren hebben jullie gekozen voor de nieuwe challenge, je kaartje is prachtig met een heel mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje van een kaart Nicolette, jij hebt een mooie kleurencombinatie uitgekozen, ik ben weg van je kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Nicolette !
    zachte mooie kleuren leuk bijpassend plaatje en gezellig he al die leuke spulletjes van China .
    Heb ook weer een paar spulletjes besteld :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeeldkaart voor jullie Challenge.
    Mooi rustig en een schitterend plaatje.
    Ik ga er straks ook mee aan de slag.Heb er zin in!
    Eerst de grote blog ronde doen:)
    Nicolette is stansjes bestellen in China moeilijk. Wil je me er een mailtje over sturen hoe dat werkt.Alvast bedankt!
    Groetjes en fijne zondag verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Nicolette! Dat kant is prachtig en maakt het helemaal af.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous, I love these soft colours

    Thank you for sharing with us at 'Inspiration Destination' this fortnight
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig Nicolette. Sorry dat ik niet zo vaak heb gekeken, druk met opruimen. Leuk dat jullie samen een blog hebben. groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette