Pagina's

donderdag 14 december 2017

Verrassingscandy

Hallo allemaal,


Dit bericht blijft tot 14 december 2017 bovenaan staan. Om nieuwe blogberichten te kunnen lezen, moet je naar beneden scrollen...



14 December word ik 50 jaar!
En wie jarig is trakteert.

Maar daar staat natuurlijk wel iets tegenover.
Wat moet je doen?

Ik zou het erg leuk vinden om een kaart van jullie te krijgen.
Stuur voor 14 december een kaart naar mij.
Wil je mijn adres, stuur dan een mailtje naar n.brik67@gmail.com
Plaats de candy in je sidebar op je blog.
Op 15 december maak ik de winnaar bekend.








24 opmerkingen:

  1. Oh!! Dat is leuk! Je bent dus van hetzelfde bouwjaar als mijn zusje. Ik zal je mailen en ik hoop dat je heel veel kaartjes krijgt! Altijd leuk om een stapel post te krijgen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kaartje krijg je natuurlijk ook hoor lieve zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar natuurlijk krijg jij een kaartje.
    Mail is ondereweg.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat op mijn blogkalender, Nicolette. En je adres heb ik al, dus komt in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jij gaat Sarah zien, dat is zeker een kaartje waard. Ik ga je een mailtje sturen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Nicolette.....ik doe mee hoor!
    Ik heb je al een mailtje gestuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Join de club, ook ik ben afgelopen februari 50 jaar geworden 😎 Leuk om daar een Candy aan te verbinden, had ik ook moeten doen... ik heb je een mail gestuurd. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk vooruitzicht Nicolette dat je je 50e verjaardag mag gaan vieren..
    Ik ga je zeker een kaartje sturen... en dan hoop ik dat je heel veel kaartjes mag ontvangen, dat maakt je dag nog feestelijker
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolette,
    Ik ga het proberen om een kaartje te maken.. Stuur je me je adres via FB?
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee Nicolette. Heb je zojuist eenmaal gestuurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig Nicolette doe graag mee met
    je candy mijn mail komt eraan hoor !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee! Ik doe graag mee met je candy.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolette, je adres heb ik al. Ik ga aan de knutsel voor een leuke kaart. Volgend jaar mag ik 50 worden.
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk nicolette,
    doe graag mee met je candy
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk vooruitzicht en leuk dat je een candy organiseert,al heb ik geen blog om je candy in de sidebar te plaatsen. Dus heb ik hem op Pinterest onder mijn blok "Vind ik leuk" geplaatst,goed opgelost? Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tuurlijk doe ik mee en mijn mail is verstuurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik stuur je graag een kaart, wie hoe leuk het is zo'n stapel post.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A visit to Abraham is really special. It needs to be prepared for him. But do not worry about it, because this is a kind man.

    P.S.
    In Slovenia, we say that you meet Abraham when you are 50 years old.
    Wish you all the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Nicolette...ik doe mee en ga je mailen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HARTELIJK GEFELICITEERD Nicolette, een fijne dag vandaag! Je mag nu op mijn blogje kijken hoor want ik neem toch aan dat de kaartjes opengemaakt zijn...liefs Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Nicolette en een fijne dag
    met allen die je lief zijn !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette