Pagina's

dinsdag 1 augustus 2017

Heel veel vlinders

Hallo allemaal,
Zo na 3 drukke avonddiensten heb ik nu 3 dagen vrij. Althans dat hoop ik, want in de vakantie periode zijn er veel gaten die opgevuld moeten worden. 
Misschien heb ik dan ook weer even tijd om samen met Caroline te gaan hobby'en.
Want dat is al weer veel te lang geleden. 😊

Vandaag begint er bij 2sistersontheblog een nieuwe challenge. 
We hebben dit keer voor een makkelijk thema gekozen.
Alles mag
De challenge loopt t/m 31 augustus 20:00 uur.

Ik heb deze voorbeeldkaart gemaakt.
Deze vierkante mal heb ik al sinds december in huis en nog nooit gebruikt.
Dus de hoogste tijd.
En ik vond tussen mij spulletjes( lees rommelbakje) ook mijn parelkralen om een parel pin te maken.
Ik heb nog geen tekst in de mal gestempeld.
Zo kan ik altijd ter plekke er iets in stempelen of schrijven.

***

Deze kaart doet mee bij:
asnowflakespromise-anything goes
craftingfromtheheart-anything goes
creativecraftcottage-anything-goes
cinspirations-anything-goes
kreativeinkauf- Punches/Diecuts
de-egel- monochrome
ooh-la-la-creations-anything-goes
aperfecttimetocraft-anything goes

En ik heb met deze kaart weer top 3 notering
op Facebook bij Crafty Ribbons.

Fijne dag!









17 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaart Nicolette. De mal is super mooi. Geniet van je vrije dagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie romantische kaart heb je zo gemaakt, Nicolette.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtigekaart Nicolette. En de mal ge ruik ik ook veel te weinig. Weet je dat ik pas ook die parelpin in mij handen heb gehad om te gebruiken. Nog niet gebeurd dus haha. En dat hobbyen komt er snel aan 🤗
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een prachtige mal, Nicolette...je pin is ook erg mooi...lang geleden dat ik zoiets maakte.
    Proficiat met je winnende kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine zauberhafte Karte. Danke für deine Teilnahme bei der KE-C.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig plaatje op een hele mooie kaart, ik heb de stans ook en al een keer gebruikt. Leuke parelsnoer heb je gemaakt, gefeliciteerd met je topnotering.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart, het design papier is prachtig bij de vlindermal.
    Gefeliciteerd met je top notering Nicolette.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart met een verrassende binnenkant Nicolette. Je parel-pin is een beauty, leuk zijn die om te maken hè?
    Gefeliciteerd met je mooie top 3 notering en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeldkaart heb je voor jullie blog gemaakt. Gefeliciteerd met je winnende kaart, is een echte beauty. Mooi je snoesjes-kerstkaart, ik heb er volgens mij ook nog liggen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely gorgeous and fabulous design. Looks great. Nice work.
    Sorry I have been missing in action, had bad injury and operation to my right wrist. Still mending.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolete,zag je kaartje al op facebook het is weer een supermooi geheel geworden...heel mooi in deze lichte tinten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie rustige kaart is dit geworden. Leuk model. Mijn kaart komt eraan hoor. Ben het niet vergeten.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Nicolette prachtige mal.ik heb de mal ook. Moet er ook nog mee aan de slag soms gast het even zo
    De mal is wel erg mooi. Gefeliciteerd met je succesje.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card style. I love the addition of the butterfly die cut on the first one. it makes a lovely edging. Thank you for joining us at OLL challenges Wynn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful and elegant work. Congrats on your top 3 with your other equally beautiful card.
    Thanks so much for sharing with us at OLL.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Both of your cards are absolutely ingenious, I am impressed for the beautiful details! Thanks for joining us at KEC!
    ELFi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette